  • 1. Data: 2003-06-19 13:39:48
    Temat: sprzedaż mieszkania z ulgą budowlaną
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

    Pytanie do znawców tematu:
    czy mozna sprzedać mieszkanie,ktorego wczesniejszy zakup upoważnił mnie do
    skorzystania (i kontynuacji) dużej ulgi budowlanej?
    Czy po sprzedaży tego mieszkania dalej będę mógł odliczać sobie od podatku
    to czego do tej pory nie odliczyłem?
    O czym jeszcze powinienem wiedzieć?

  • 2. Data: 2003-06-26 07:55:49
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania z ulgą budowlaną
    Od: y...@p...onet.pl

    Nie wiem jak z kontynuacją ulgi, ale też chcę sprzedać takie mieszkanie i w US
    we Wrocławiu udzielono mi informacji że zgodnie z art 27a ust. 13 Ustawy o
    podatku doch. od os. fiz. sytuacja sprzedaży mieszkania (w moim przypadku 2
    lata po zakupie) nie wiąże się z koniecznością zwrotu ulgi z 2001 (czego się
    obawiałem). Pozostaje tylko temat wykorzystania w ciągu 2 lat kasy na cele
    mieszkaniowe (w przeciwnym razie podatek 10% :(
    Może ktoś wie, gdzie można zdobyć rzeczoną ustawę w brzmieniu z 2001? po
    nowelizacjach nie ma już tych zapisów bo nie ma już ulgi...
    pozdr.
    YZ

  • 3. Data: 2003-06-27 21:59:35
    Od: "Kurdebalans" <m...@h...pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Może ktoś wie, gdzie można zdobyć rzeczoną ustawę w brzmieniu z 2001? po
    > nowelizacjach nie ma już tych zapisów bo nie ma już ulgi...

    W programie Lex Polonica Prima (Maxima) jest taka opcja że przestawia się
    datę
    do tyłu.
    [kurdebalans]