  • Data: 2004-10-25 10:52:58
    Temat: Re: sprzedaż środka trwałego
    Od: Schpakoo! <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Oct 2004 12:45:51 +0200, Gosiaczek napisał(a):

    > Witam

    również

    > Wiem już, że na fakturze nie doliczam Vatu.
    > Ale jak to wszystko zaksięgować?

    Nie doliczasz VAT-u? Uważaj. Sprzedaż taka mogła być zwolniona z VAT tylko,
    jeżeli nie był on odliczany przy zakupie. Piszę to z głowy i nie jestem
    pewien czy w dobie obowiązywania 'nowej' ustawy o VAT zasada ta ma nadal
    zastosowanie. Chcę tylko zasugerować wnikliwe przyjrzenie się temu
    problemowi. Dochodem jest różnica między niezamortyzowaną częścią a
    przychodem ze sprzedaży.

    Pozdrawiam

    Schpakoo!