    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: śrotki trwałe
    Date: Sat, 16 Nov 2002 20:47:54 +0100

    Użytkownik Leonard napisał:
    > ok
    > na bebnach az tak sie nie znam ale jezeli ten nowy beben za 7500 jest taki
    > sam ( takie same wlasciwosci ) jak pierwotnie w starm to remont a jezeli
    > cechuja go lepsze parametry to ulepszenie i tyle.
    > mi kiedys US wywalil z kosztow wymienione okna bo nowe maja lepsze paramety
    > pod wzgedem dzwiekoszczelnosci ;))))
    > poprostu chore ... ale warto czasem ryzykowac :)
    A akurat od tego należało sie odwoływać! Miałbyś wygraną w sądzie, a
    może nawet już na poziomie Izby Skarbowej.
    Skąd US wiedział jakie parametry miały stare okna kiedy jeszcze były
    "młode"??
    Poza tym nie można wymagac, żeby człowiek wstawiał sobie takie same okna
    jak 20 lat temu - takich nikt juz nie produkuje a nowe mają juz na
    starcie lepsze parametry.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk