  • Data: 2004-01-20 23:46:44
    Temat: Re: status Małego podatnika
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Jan 2004 09:08:47 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> napisał(a):

    >On Mon, 19 Jan 2004, BAH wrote:
    >[...]
    >
    > Przyznaj się - czy to teoria (hm... teoretyzowanie ? ;))
    >czy testowałeś w praktyce ?

    ... sądzę, że tak stanowi prawo.
    Takie moje teoretyzowanie po tym jak
    "brak sprzedaży" po lekturze zamienił się
    "na brak czynności opodatkowanej".....

    W praktyce, to nie sądzę by jakiś US bez wyjasnień
    zaakceptował takie 0 PLN. ("symboliczna złotówka" ;-))

    >pozdrowienia, Gotfryd
    >(któremu kiedyś US "wyłapał" niesłusznie "niezawieszony" VAT tylko
    > na podstawie "program nie przyjmuje, bo wykazano sprzedaż 0zł" !
    > - prawda że to było ze dwa lata temu :])

    Nie znam programu który liczy to poprawnie.
    Większość "opiera się" na "zaokąglonym zerze".

    BAH