  • 1. Data: 2002-07-30 11:46:42
    Temat: stawka podatku vat
    Od: "FyFTi" <p...@n...elk.pl>

    Szanowni grupowicze,
    chciałbym uzyskać informację na temat stawki podatku VAT
    na usługi klasyfikowane:
    PKD: 6420C (Teletransmisja danych i Teleinformatyka)
    PKWiU: 64.20.16-0000
    Składałem już pismo do US, ale zostało one ODRZUCONE!!
    Nawet nie potrafię stwierdzić z jakiego powodu.

    Dziękuję za wszelką pomoc.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-07-30 11:50:41
    Temat: Re: stawka podatku vat
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik FyFTi napisał:
> [...]
    > PKWiU: 64.20.16-0000
    > Składałem już pismo do US, ale zostało one ODRZUCONE!!
    > Nawet nie potrafię stwierdzić z jakiego powodu.
    A nakleiłes stosowne znaczki skarbowe?
    A przedstawiłes własne zdanie na temat?
    Bez tego ani rusz.
    US nie daje odpowiedzi, tylko ewentualnie powie Ci czy dobrze myślisz
    czy nie. Bo za nasze podatki im sie więcej nie chce.

    Swoja drog, kiedyś znajomemu urząd skarbowy odpowiedział w tonie
    "teraz nie wiemy, ale jak przyjdziemy na kontrolę to sie sprawa wyjaśni".
    A to Polska właśnie...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-07-30 14:19:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 30 Jul 2002 13:50:41 +0200), Maddy
    <m...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >A nakleiłes stosowne znaczki skarbowe?
    >A przedstawiłes własne zdanie na temat?
    +
    Własne zdanei na temat stawek? Czyli pismo ,,Jakie są stawki na PKWiU
    XXX?'' jest złe, a pismo ,,Jakie stawki są na PKWiU XX? Bo ja uważam,
    że sa 0,12%'' już jest dobre? Ten kraj nigdy nie będzie nromalny!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-07-31 06:42:29
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Tristan Alder wrote:

    > Własne zdanei na temat stawek? Czyli pismo ,,Jakie są stawki na PKWiU
    > XXX?'' jest złe, a pismo ,,Jakie stawki są na PKWiU XX? Bo ja uważam,
    > że sa 0,12%'' już jest dobre? Ten kraj nigdy nie będzie nromalny!
    A czy ja mówię, że to normalne? Ale ordynacja nakazuje przedstawic własne
    stanowisko w sprawie. Inaczej US może uznać że zapytanie nie spełnia
    wymogów ordynacji i sie wypiąć.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-07-31 06:55:28
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > XXX?'' jest złe, a pismo ,,Jakie stawki są na PKWiU XX? Bo ja uważam,
    > że sa 0,12%'' już jest dobre? Ten kraj nigdy nie będzie nromalny!

    No i odpowiedza ze stawka NIE wynosi 0,12%

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-07-31 19:44:44
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FyFTi" <p...@n...elk.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PKWiU: 64.20.16-0000
    > Składałem już pismo do US, ale zostało one ODRZUCONE!!
    > Nawet nie potrafię stwierdzić z jakiego powodu.

    US nie jest od określania stawek podatku VAT. Od tego są przepisy.
    Co rozumiesz mówiąc: "pismo zostało odrzucone"? Tego US nie może zrobić.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2002-08-02 12:08:18
    Od: "FyFTi" <p...@n...elk.pl>

    > US nie jest od określania stawek podatku VAT. Od tego są przepisy.
    > Co rozumiesz mówiąc: "pismo zostało odrzucone"? Tego US nie może zrobić.
    Po prostu po złożeniu pisemka, oddano mi je do rąk własnych...to chyba jakis
    sflustrowany urzędas chciał się wyżyć.

    Udało mi się w końcu dojść do informacji na temat, i jednak muszę płacić
    22%.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-08-03 18:31:39
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > sflustrowany urzędas chciał się wyżyć.
    >
    > Udało mi się w końcu dojść do informacji na temat, i jednak muszę płacić

    Przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o takim załatwianiu spraw przez
    US.

    Pozdrawiam.