  • 1. Data: 2004-04-05 14:58:12
    Temat: stawka vat na usługi gastronomiczne od 01-05-2004
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    Witam!
    Chciałabym uzyskać potwierdzenie (albo jeszcze lepiej zaprzeczenie) tego co
    widzę w ustawie o vat z 11 marca 2004 (mam takie wydanie z GP).

    W wykazie towarów i usług opodatkowanych stawką podatku w ysokości 7% jest
    tylko grupa 55.1 usługi hoteli oraz ex 55.2 usługi świadczone prez inne
    obiekty noclegowe [...].
    W porównaniu z obecną ustawą znika 55.3-55.5 czyli szeroko pojęta
    gastronomia i catering (oczywiście bez kawy, herbaty i alkoholu). Czy to mój
    oczopląs, czy też od 1 maja będę musiała wystawiać faktury z vat 22%.

    pomóżcie

    Magda

  • 2. Data: 2004-04-05 15:06:28
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> wrote in message
> [...]
    mój
    > oczopląs, czy też od 1 maja będę musiała wystawiać faktury z vat 22%.

    uff, na szczęście jest art. 146, sama odpowiadam że do 31-12-2007 będzie 7%

    Magda