  • 1. Data: 2003-06-23 10:53:38
    Temat: straty a VAT?
    Od: "Ata" <a...@r...pl>

    Witam,
    NIe moge tego znależć a cos mi chodzi po głowie
    Sp z o.o.
    Straty na magazynie-protokół czy Vat tzreba naliczyc czy nie ??
    Czy moze od potrzeb własnych nie nalicza sie vatu ???

    Beata

  • 2. Data: 2003-06-23 13:24:55
    Temat: Re: straty a VAT?
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Użytkownik "Ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Straty na magazynie-protokół czy Vat tzreba naliczyc czy nie ??
    > Czy moze od potrzeb własnych nie nalicza sie vatu ???

    Jeżeli zawinione przez pracownika i zostanie obciążony to VAT tak,
    jeśli typowe ubytki lub niezawinione przez pracownika to VAT - nie

    pozdr.
    Z.C>

  • 3. Data: 2003-06-24 06:47:32
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Z.C." <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli zawinione przez pracownika i zostanie obciążony to VAT tak,
    > jeśli typowe ubytki lub niezawinione przez pracownika to VAT - nie
    Mam wątpliowości czy Beta pytasz o straty czy potrzeby własne bo jesli
    potrzeby własne to Vat jak najbardziej trzeba naliczyć
    Wiola

  • 4. Data: 2003-06-24 08:19:04
    Od: "Ata" <a...@r...pl>

    > Mam wątpliowości czy Beta pytasz o straty czy potrzeby własne bo jesli
    > potrzeby własne to Vat jak najbardziej trzeba naliczyć
    > Wiola
    Tx, chodzilo mi własnie o straty niezawinione .
    ata