  • 1. Data: 2003-10-01 08:31:41
    Temat: strona internetowa
    Od: Marcin Tałajczyk <t...@p...onet.pl.ZAMIEN_ulu_NA_ala>

    Robię stronę internetową dla pewnej firmy (na umowę o dzieło). Czy
    przeniesienie "majątkowych praw autorskich" zmienia coś pod względem
    podatkowym (gdzieś mi się obiło o uszy że podatek jest wtedy
    mniejszy...). Może ktoś to jasno wyjaśnić...

    --
    Pozdrawiam. Marcin Tałajczyk
    http://talajczyk.republika.pl

  • 2. Data: 2003-10-01 09:42:06
    Temat: Re: strona internetowa
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > przeniesienie "majątkowych praw autorskich"

    daje ci prawo do 50% kosztow uzyskania przychodow,
    czyli podatek (20%) placisz (twoj zleceniodawca placi)
    tylko od polowy wynagrodzenia

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 3. Data: 2003-10-01 15:01:05
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@g...pl.no.spam> napisał w wiadomości

    > czyli podatek (20%) placisz (twoj zleceniodawca placi)
    > tylko od polowy wynagrodzenia

    od kiedy zleceniodawca placi podatek (zleceniobiorcy) za zleceniobiorce???

    Yenn

  • 4. Data: 2003-10-01 19:45:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Oct 2003, Yennifer wrote:

> [...]
    >+ > tylko od polowy wynagrodzenia
    >+
    >+ od kiedy zleceniodawca placi podatek (zleceniobiorcy)

    Zawsze kiedy jest płatnikiem ? ;)
    Czy postanowiłaś precyzyjnie rozróżnić zaliczkę od
    podatku ? :) (bo jak rozumiem mowa o "działaności
    osobistej").

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2003-10-03 10:34:02
    Temat: Re[2]: strona internetowa
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 1 października 2003 o godzinie (17:01:05) napisano:
    Y> Użytkownik "bromden" <b...@g...pl.no.spam> napisał w wiadomo?ci

    Y> od kiedy zleceniodawca placi podatek (zleceniobiorcy) za zleceniobiorce???

    Y> Yenn

    Proponuje nie mieszac do umowy o dzielo nazewnictwa z umow zlecenia.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

    --