  • 1. Data: 2002-08-02 09:38:21
    Temat: szukam dobrej i taniej komputerowej KPiR
    Od: "Krzysztof" <a...@2...pl>

    Chodzi mi o program prosty w obsludze, tani i uzyteczny. Dla jednosobowej
    firmy.

    Co moglibyscie polecic?
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-08-02 10:12:05
    Temat: Re: szukam dobrej i taniej komputerowej KPiR
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Zobacz np. http://www.ami-sys.com.pl/ami-ksiega.html

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 3. Data: 2002-08-02 11:56:42
    Od: "Krzysztof" <a...@2...pl>

    DarekS napisał:

    > Zobacz np. http://www.ami-sys.com.pl/ami-ksiega.html

    Dzieki. Uzywasz go? Mozesz podzielic sie doswiadczeniami?
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-08-02 13:07:20
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    dobre programy ma wa pro
    http://www.wapro.pl/index1.htm

    dobrze sie pracuje nawet na KPIR pod DOS

  • 5. Data: 2002-08-02 13:47:39
    Od: "Remek" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi o program prosty w obsludze, tani i uzyteczny. Dla jednosobowej
    > firmy.
    >
    > Co moglibyscie polecic?
    > --

    Ja mam coś co się nazywa Super Księga Podatkowa,
    www.format.w.pl, używam od dwóch lat w zasadzie to nie mam co do tego uwag
    działa tak jak powinien i jest maksymalnie prosty.

    Remek

  • 6. Data: 2002-08-02 14:24:20
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Dzieki. Uzywasz go? Mozesz podzielic sie doswiadczeniami?

    Uzywam pół roku i nie narzekam. Nie spotkały mnie żadne niemiłe
    niespodzianki. Jednak każdy ma własne preferencje i przyzwyczajenia i to co
    pasuje mi, wcale nie musi być dobre według Ciebie. Proponuję ściągnąć i
    przetestować wszystkie polecane przez kolegów wersje i wybrać oczywiście tę
    najbardziej przyjazną pod wszelkimi względami ;-)

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 7. Data: 2002-08-02 17:07:25
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Chodzi mi o program prosty w obsludze, tani i uzyteczny. Dla jednosobowej
    > firmy.
    >
    > Co moglibyscie polecic?

    Tradycyjnie - polecam Księgę Ekspress firmy TGsoft - www.tgsoft.pl - jest
    demo do ściagnięcia, w pełni funkcjonalne, nie można tylko robic wydruków.

    Pracuje na niej pół roku i jestem bardzo zadowolona.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2002-08-03 19:15:11
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> napisał w wiadomości
    > www.dgcs.com.pl polecam program ksiega przychodow i rozchodow (ale
    > nie ta z seri - biznesmen) jest to chyba najprostszy i jak na razie
    > niezawodny program z cala masa funkcji z ktorych przez wiele lat
    > nawet ja nie musialem korzystac. Na tym programie pracuje juz chyba
    > od 1993. Inne tez znam - probowalem kilka krotnie zmieniac ale jak
    > widac zawsze wracam do dgcs. Wielosc funkcji nie powoduje ze program
    > jest nieczytelny. jest wyjatkowo prosty w obsludze szczegolnie ze
    > rzadko trzeba uzywac w nim myszki. przy wpisywaniu cyfr i literek
    > raczej myszka nie jest potrzebna

    Dodaj jeszcze że pracuje pod dosem (co nie znaczy że nie uruchamia się
    pod okienkami).Ja pracuję na nim od 1995r i też jakoś inne programy,choć
    znacznie ładniejsze nie mogą mnie od niego oderwać.
    Jacek

  • 9. Data: 2002-08-03 19:29:51
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi o program prosty w obsludze, tani i uzyteczny. Dla jednosobowej
> [...]

    Opowiadam się za WAPRO. Ale i sugestia kol. Magdy (ukłony) jest też ciekawa.
    Chociaż kilku opcji brakuje. No i ma dość spore wymagania sprzętowe.
    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2002-08-03 19:34:55
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pod okienkami).Ja pracuję na nim od 1995r i też jakoś inne programy,choć
    > znacznie ładniejsze nie mogą mnie od niego oderwać.

    Nie przeżyłeś widać przygody kiedy to dgcs "posadził" wszystko totalnie. Na
    dodatek pod koniec roku. No - ale rzecz gustu.
    Pozdrawiam.