  • 11. Data: 2002-08-04 13:45:32
    Temat: Re: szukam dobrej i taniej komputerowej KPiR
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aihbbh$g1i$1@sunsite.icm.edu.pl
    > Nie przeżyłeś widać przygody kiedy to dgcs "posadził" wszystko
    > totalnie. Na dodatek pod koniec roku. No - ale rzecz gustu.

    Co masz na myśli,bo przechodzę przez wszystkie aktualizacje i nic
    dziwnego nie zauważyłem.
    Jacek

  • 12. Data: 2002-08-04 18:54:02
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości news:aihbbh$g1i$1@sunsite.icm.edu.pl
    >
    > Co masz na myśli,bo przechodzę przez wszystkie aktualizacje i nic

    Kilka lat temu ten program położył mi prawie cały rok pracy. Może ja mam
    takie "szczęście", że żadna aktualizacja nie powoduje faktycznej
    aktualizacji. Dałem sobie z tym spokój, kosztowało to mnie i moich
    pracowników sporo pracy, przeszedłem na inny system. Chcociaż - jedna
    pracownica "nie daje się przekonać" i pracuje na nim dalej.

    Dgcs is made probably recklessly and from here this problems.
    Modernization - and of course - from beginning installed programme. But I
    say - this thing of fancies. I will say only, that I use legal softwares
    EXCLUSIVELY.
    Celowo napisałem tekst po angielsku. Nie chcę używać kryptoreklamy.
    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2002-08-04 22:14:46
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aijtav$kb9$1@sunsite.icm.edu.pl
    > Kilka lat temu ten program położył mi prawie cały rok pracy.
    Program czy brak UPS lub "chamskie" zamknięcie systemu.Fakt takie coś
    powodowało bałagan w bazach.Teraz program jest juz przyzwoicie
    zabezpieczony ,ale nie ma takiego programu który gwarantuje 100%
    pewności.Mozna to zrobić ,ale spowolni to tak program że nikt nie będzie
    chciał z niego korzystać.
    A o archiwizacji kolega zapomniał? Współczuję
    Jacek

  • 14. Data: 2002-08-05 16:45:22
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:aijtav$kb9$1@sunsite.icm.edu.pl
    > Program czy brak UPS lub "chamskie" zamknięcie systemu.

    Nie zapomniałem kolego. I nie "chamskie" zamknięcie systemu

> [...]
    > zabezpieczony ,ale nie ma takiego programu który gwarantuje 100%
    > pewności.Mozna to zrobić ,ale spowolni to tak program że nikt nie będzie

    O archiwizacji nie zapomniałem. ale przyznasz, iż robienie archiwizacji
    ponad setki firm, niektóre o ponad 2000 wpisów miesięcznie - zniechęca.
    Jest taki jeden z którego korzystam - nie odmówił posłuszeństwa - a
    próbowałem go zmusić. a teraz zapoznaję się z innym, ponieważ chcę zrobić
    przesiadkę na WIN.

    Współczuję
    > Jacek

    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2002-08-05 18:01:39
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aima5p$hsd$1@sunsite.icm.edu.pl
    > O archiwizacji nie zapomniałem. ale przyznasz, iż robienie
    > archiwizacji ponad setki firm, niektóre o ponad 2000 wpisów
    > miesięcznie - zniechęca.
    Zaraz zniechęca:-))) Nudne jest bo długo trwa.Ja rozwiązałem to tak że
    kopiuję cały folder ze wszystkimi podfolderami i już mam w razie czego
    chodzącą kopię

    >Jest taki jeden z którego korzystam - nie
    > odmówił posłuszeństwa - a próbowałem go zmusić.
    Odmówi w najmniej oczekiwanym momencie.Czego absolutnie nie życzę.
    Słabo go zmuszałeś.Każdy kiedys paść może.A prawo Murfiego znasz?
    Jacek

  • 16. Data: 2002-08-05 18:34:56
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Odmówi w najmniej oczekiwanym momencie.Czego absolutnie nie życzę.
    > Słabo go zmuszałeś.Każdy kiedys paść może.A prawo Murfiego znasz?

    Pewnie, że znam :-) Ale wierz mi - z komputerami i programami nie mam
    kontaktu od wczoraj. I wiem co mówię. Noże paść system, ale nie program.

    Pozdrawiam. :-)

  • 17. Data: 2002-08-05 22:24:34
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aimgjd$rjd$1@sunsite.icm.edu.pl
    > Pewnie, że znam :-) Ale wierz mi - z komputerami i programami nie mam
    > kontaktu od wczoraj. I wiem co mówię. Noże paść system, ale nie
    > program.

    E gadasz,a co padło kiedyś, program czy system,co? No jak twierdzisz że
    program nie może to bazy(bazę ) jakaś zaraza może dopaść. A nie
    zapomniej że HDD też potrafi zrezygnować ze współpracy zTobą,czego
    absolutnie nikomu nie życzę.

    Jacek

  • 18. Data: 2002-08-05 23:00:20
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    > www.dgcs.com.pl polecam program ksiega przychodow i rozchodow (ale nie ta z
    > seri - biznesmen) jest to chyba najprostszy i jak na razie niezawodny
    > program z cala masa funkcji z ktorych przez wiele lat nawet ja nie musialem
    > korzystac. Na tym programie pracuje juz chyba od 1993. Inne tez znam -
    > probowalem kilka krotnie zmieniac ale jak widac zawsze wracam do dgcs.
    > Wielosc funkcji nie powoduje ze program jest nieczytelny. jest wyjatkowo
    > prosty w obsludze szczegolnie ze rzadko trzeba uzywac w nim myszki. przy
    > wpisywaniu cyfr i literek raczej myszka nie jest potrzebna

> [...]

    przylaczam sie do opini, program jest ok, tani, prosty, szybki, nie
    wymagajacy co do sprzetu

  • 19. Data: 2002-08-06 05:38:41
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    > Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:aimgjd$rjd$1@sunsite.icm.edu.pl

    Jesli sie nie myle to ta historia mogla sie zdarzyc na przelomie 1999 i
    2000 ale wlasnie z wersja "biznesmen" ktorej na poczatku nie polecalem. To
    byl niewypal. To byla wersja typowa dla windows gdzie oprocz trzymania
    obydwy rak na klawiaturze trzeba bylo co pewien czas siegac po myszke. Zbyt
    wielki i zbyt monotonny wysilek fizyczny jak dla niektorych ksiegowych :)))
    Z wersja chodzaca zarowno pod DOS jak i pod Windows nie mialem
    nigdy problemow, chyba ze.... niektore wersje windows potrzebowaly tzw. path
    aby program mogl dzialac, ale to byl problem windowsow a nie dgsc
    Ani razu sie jeszcze z tym programem nic nie stalo
    WT

  • 20. Data: 2002-08-06 17:53:29
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > program nie może to bazy(bazę ) jakaś zaraza może dopaść. A nie
    > zapomniej że HDD też potrafi zrezygnować ze współpracy zTobą,czego

    Witaj,
    cały problem został spowodowany przez program. A dokładniej - przy
    porządkowaniu danych. HDD - zgoda, potrafi odmówić posłuszeństwa, ale są na
    to sposoby. Co prawda mogą okazać się kosztowne - ale są. Zarazy żadnej nie
    było.
    Pozdrawiam.