  • 1. Data: 2003-09-30 21:08:12
    Temat: szukam pomocy
    Od: "Fundacja" <l...@o...pl>

    Fundacja na Rzecz Dzieci Chorych na Białaczkę &#8222;POMÓŹCIE NAM ŹYĆ&#8221;

    www.fundacja.dzieci.prv.pl

    Prosimy o Pomoc!!!!!

    Witam

    Mam pytanie, co możemy zrobić w takiej sytuacji

    Mam sprawę w sądzie za artykuł 271$1i3k.k w zw.z.art 64&1k.k w zw.z art. 91&1
    k.k

    2 razy

    Oraz

    2 razy

    54&1i2 k.k w zw.z art.6& 2 k.k.s.

    Przyznał się do winy

    Miał dwie sprawy

    Na 1 sprawie to było 24.09.2002r Sąd powiedział ze jak wpłacę 22000zł to wyrok
    w zawieszeniu i sprawa odroczona do 29.09.2002r czyli miał 48godzin na
    wpłacenie czy tak można?

    Na 2 rozprawie przedstawił Sądowi wpłatę 13000zł na poczet Urzędu Skarbowego,
    ale Sędzia tego nie zatwierdził jako kara łagodząca i odroczył sprawę do
    22.X.2003r abym zapłacił jeszcze 27000zł

    Mamy pytanie? Czy Sędzia może tak szantażować oskarżonego, jeśli nie to, co
    można zrobić w tej sprawie czeka ma odp. lub pomoc, bo jusz nie wiemy?.co mamy
    obić może najlepsze wyjście dla tego człowieka będzie Samobójstwo

  • 2. Data: 2003-10-01 18:44:17
    Temat: Re: szukam pomocy
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 30 września 2003 o godzinie (23:08:12) napisano:
> [...]
    F> w zawieszeniu i sprawa odroczona do 29.09.2002r czyli miał 48godzin na

    wKF: od 24.09.2002 do 29.09.2002 jest znacznie wiecej niz 48 godzin.
    Nadto 29 wrzesnia to byla niedziela, wiec watpie, zeby sad wyznaczal
    termin rozprawy na ten dzien.

> [...]
    F> można zrobić w tej sprawie czeka ma odp. lub pomoc, bo jusz nie wiemy?.co mamy
    F> obić może najlepsze wyjście dla tego człowieka będzie Samobójstwo

    Moze ja jestem zmeczony, ale cos mi sie wydaje, ze pisaly ten tekst co
    najmniej 2 osoby w 3 formach: raz "ja", raz "on", raz "my". Moze
    lepiej sie dla czytelnosci sprawy zdecydowac?

    PS. No i nie wyczytalem, jaki jest zwiazany z tym problem podatkowy?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

    --