  • 1. Data: 2003-12-29 23:26:00
    Temat: to jeszcze o rencistach...
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    witam;

    pytanie dotyczy zakładania działalności gospodarczej a konkretnie kontaktu z
    odpowiednimi urzędami/urzędnikami - czy jeśli osoba niepełnosprawna (kłopoty
    z chodzeniem) chce założyć działalność gospodarczą to czy musi stawiać sie
    osobiście w kolejnych urzędach (gminy i w zusie) czy też może to robić za
    nią inna osoba na podstawie upoważnienia, a jeśli może na podstawie
    upoważnienia to jak takie upowaznienie powinno byc skonstruowane;

    pozdr.
    opyros

  • 2. Data: 2003-12-30 08:55:58
    Temat: Re: to jeszcze o rencistach...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003, ag wrote:
    [...]
> [...]
    >+ nią inna osoba na podstawie upoważnienia, a jeśli może na podstawie
    >+ upoważnienia to jak takie upowaznienie powinno byc skonstruowane;

    IMHO należy zapodać groups.googlowo grupę .prawo i hasło "pełnomocnictwo
    pełnomocnictwa pełnomocnitctwem pełnomocnik pełnomocnika" tudzież
    podobne :) (groups.google nie pozwala maskować końcówek :().

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2003-12-30 22:57:30
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

    Szanowny ag <o...@g...pl> napisał:

> [...]
    > podstawie upoważnienia, a jeśli może na podstawie upoważnienia to jak
    > takie upowaznienie powinno byc skonstruowane;

    witam,

    ja poruszam sie na wozku inw. i nie mialem wiekszych problemow z zalozeniem
    dzialalnosci gospodarczej. Albo moj pelnomocnik szedl do urzedu, albo
    samodzielnie podjechałem. We wszystkich przypadkach obsluga bezproblemowa. W
    urzedzie statystycznym to nawet pani pofatygowala sie i zeszla do mnie przed
    budynek (byl niedostosowany). Szybko zalatwilem co trzeba, pani pomogla
    wypelnic. Bezproblemowo;))
    Jak nie chce Ci sie chodzic to zalatw sobie pelnomocnictwo. Ja jednak zawsze
    jestem ciekawski i wiekszosc zalatwien robie sam;))

    Pozdrawiam,
    Radzio

    --
    Klub Zbuntowanych Kaleczniaków