    From: "Mariusz Polok" <P...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: towar zniszczony-kosztem?
    Date: Fri, 16 Aug 2002 18:54:34 +0200

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    nie

    > Jako osobnik nie znający PK jestem zaskoczony :)
    > Czym różni się PK od KPiR patrząc z punktu widzenia *podatku
    >dochodowego*

    Nie różni sie tak zasadniczo, zarówno przy prowadzeniu KPiR jak i Ksiegi
    Handlowej dla celów obliczenia podatku dochodowego używamy w pewnym
    uproszczeniu różnicy remanentowej, natomiast zarówno przy KPiR jak i KH
    ubytki tzw. "naturalne" o jakich tutaj mówimy nie są kosztem uzyskania
    przychodu.
    Co innego gdy strata powstała przy udziale siły wyższej np. kradzieży,
    zniszczenia w transporcie to już jest temat do osobnej bajki
    Mariusz