    From: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: towary handlowe, zapis kosztu w ksiedze
    Date: Tue, 26 May 2009 11:22:30 +0200

    > Czyli NIE prowadzisz "na bieżąco".
    > Imputuje to oczywiście obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży
    > (przy czym może byc ES VAT), wszystko się zgadza.
    > Tylko nie napisałeś wcześniej :)

    ewidencje vat i tak musze prowadzic, a przy okazji czy ja mam wklepac do
    ksiegi
    na podstawie ewidencji - jakims opisem- dane z faktur kosztowych i sprzedazy
    czy moge wtedy do 20 po kolei wklepac ? (wklepuje tak, chce sie upewnic czy
    znow nie przedobrzylem :) )

    > A skąd!
    > Napisałem o "zasadzie" mając na myśli termin, nie kolumnę!

    ok spoko

    > Polecam archiwa grupy w tym temacie, a jeszcze lepiej zadzwonienie
    > do 5 różnych US, bywają ciekawe wyniki :)

    zadzwonie do jednego i rozmowe nagram, bede miec dowod na
    'blad co do okolicznosci wylaczajacej bezprawnosc czynu' :)

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !