    From: fi5h <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: treść faktury...
    Date: Thu, 23 Dec 2004 10:16:16 +0100
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    Użytkownik KorKi napisał:

    > ...dzieki za wyjaśnienia..gnębi mnie tylko jedna rzecz: jak teraz moge
    > wywalczyc fakture na poszczegolne szafki? Teraz przychodzą mi do głowy
    > różne pomysły ....np. że mogłem "zaszantażować" sprzedawce, że będe tu
    > przychodził co pietnaście minut i zamawiał po jednej szafce...i o
    > czywiście fakture za każde zamówienie...no ale cóż teraz mogę zrobić?
    >

    > pozdrawiam KorKi

    faktura jest bledne wystawiona i mija sie z przeznaczeniem. Normalnie
    mozesz napisac pismo o wystawienie poprawnej faktury, wyslij poleconym
    jak cos i niech Ci odesla prawidlowa fakture.

    Inna opcja to idz do sklepu, pokaz im fakture i zapytaj co jest na nia
    kupione ;] ciekawe co Ci odpowiedza :)
    jak moga sprzedawac cos na FV i nie wiedziec potem co to jest :D

    --
    fi5h