  • 1. Data: 2004-06-22 10:15:00
    Temat: troche naiwne pytanie o Vat
    Od: "domel" <r...@p...onet.pl>

    Witam!!
    CZy ja prowadząc mała firmę, posiadając samochody ciężarowe typu Star, Man
    muszę legitymować się jakimś świadectwem homologacji aby odliczyć za maj
    podatek Vat od paliwa??????
    Moim zdaniem nie, ale proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam!!!

  • 2. Data: 2004-06-22 10:45:01
    Temat: Re: troche naiwne pytanie o Vat
    Od: "Robin \(Robert\)" <B...@a...pl.usunto>

    Zgodnie z nowymi przepisami tylko homologacja.

    Robin (Robert)

  • 3. Data: 2004-06-22 12:54:44
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Zgodnie z nowymi przepisami tylko homologacja.
    Bo jak nie, to star bedzie osobówka.
    Qrdee, w jakim kraju my zyjemy ???

    PawelZ
    -----------

  • 4. Data: 2004-06-22 14:02:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2004, domel wrote:

> [...]
    >+ muszę legitymować się jakimś świadectwem homologacji aby odliczyć za maj

    IM*H*O takie świadectwo musi istnieć i w razie czego na tobie i tak skrupi
    się obowiązek jego przedstawienia.
    Ale *wydaje mi się* że dopóki US nie wezwie to nie ma podstaw do
    przechowywania takiej homologacji u siebie: w odróżnieniu od faktury
    co do której powiedziano że musisz ją mieć :) jakoś nie kojarzę
    przepisu nakazującego mieć "pod ręką" albo w jakiejś ewidencji
    homologacji swoich samochodów. Mylę się ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)