    From: ajt <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: trzymanie pitów
    Date: Sun, 20 Jan 2008 22:15:14 +0100

    Rafal pisze:

    > no dobra pity roczne tak
    > ale rachunki ? czyli np ksiegowosc z Dg tez ?
    >
    > liczy sie okres za ktory jest rolziczenie czy data stempla.. jak data
    > stempla to troche bez logiki jak dla mnie

    Skoro pity roczne tak, to wraz z nimi wszystkie dokumenty, na podstawie
    których te pity powstały, a więc dla powyższego przykładu od początku
    2001 roku, bo jak inaczej ewentualna kontrola ma sprawdzić, czy ten pit
    wawiera poprawne dane? Jeśli ten 2001 był kolejnym rokiem amotryzacji
    jakiegoś środka trwałego kupionego parę lat wcześniej, to jego faktura
    zakupu, pomimo że dużo starsza, też by się przydała jako podstawa takich
    a nie innych odpisów :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl