    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: tytul prawny do lokalu
    Date: Thu, 02 Mar 2006 22:47:06 +0100

    stranGer napisał(a):
    > Witam.
    > Kupilem 2 lata temu mieszkanie bedac kawalerem. W akcie notarialnym oraz
    > w papierach spoldzielni mieszkaniowej figuruje wiec tylko ja.
    > Obecnie jestem od roku zonaty, nie mamy rozdzielnosci majatkowej.
    > W roku 2005 zrobilismy remont w mieszkaniu, faktury byly wystawiane na
    > zone.
    > W sieci przeczytalem, ze "...Warunkiem skorzystania z ulgi jest
    > posiadanie tytułu prawnego do remontowanego domu, mieszkania lub ich
    > części. ..."
> [...]

    co do praw do mieszkania, to twoja zona nie ma zadnych, bo ty jestes
    jedynym wlascicielem
    jak kopniesz w kalendarz to zona bedzie mogla mieszkac w tym mieszkaniu
    napewno przez 3 miesiace... jak macie dzieci to mieszkanie dziedziczy
    zona i dzieci i dalej sobie mieszkaja, jak nie macie dzieci, to spadek
    dziedzicza: zona, twoje rodzenstwo i rodzice ;-) oczywiscie to wszystko
    obowiazuje jesli nie ma testamentu

    sg