    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: tytul wyplaty z kasy
    Date: Tue, 08 Jan 2002 12:00:50 +0100

    Anka napisał(a):

    > Czy moglabys Maddy powiedziec mi jaki dac tytul wyplaty z konta lub z kasy
    > pieniedzy przeznaczonych na cele osobiste.
    > pozdrawiam Jolka
    Np. "wypłata na poczet zysku" (jeżeli jeszcze nie ma zysku) lub po
    prostu "wypłata z dochodu właściciela".
    I tyle. To kwestia czysto formalna.
    Ty, jako właściciel jednoosobowej firmy możesz robić z tymi pieniędzy
    co tylko uważasz. Wpłacać i wypłacać na okrągło i nikt nie ma prawa
    się czegokolwiek czepiać. No może kasjerka, że musi tyle kwitów
    wypisywac :-)))
    Co byś nie zrobiła, i tak za zobowiązania odpowiadasz całym swoim
    majątkiem, bez znaczenia jest czy został przypisany do firmy czy nie i
    w której kieszeni leżą pieniądze. :-))) Nie daj się zwariować.
    Formalności formalnościami, ale księgowa nie może zabronić
    właścicielowi obracania jego własnymi pieniędzmi.

    Swoją droga, gdzie takie księgowe produkują????? To chyba jakaś wersja
    bez upgrade'u przez ostanie 30 lat. :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl