    From: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: tytul wyplaty z kasy
    Date: Tue, 8 Jan 2002 16:54:21 +0100

    Anka napisał(a) w wiadomości: ...

    >To w koncu jak to jest, zaplace czy nie, podatek od zysku na koniec roku
    >bedac os.fizyczna?
    >Jola
    >Jeżeli jesteś osobą prowadzącą działalność to płacisz podatek(zaliczki ) co
    miesiąc jak sporządzasz PIT-5 a za grudzień zaliczkowo w wysokości
    zal.Listopadowej a rocznie uwzględniasz zapłacone w ciągu roku i żadnego
    dodatkowego podatku z zysku na koniec roku nie płacisz.Podatek płaci się
    zaliczkowo w ciągu roku a ostateczne rozliczenie na koniec roku ( albo
    dopłata albo nadpłata od US.)a właściwie do końca kwietnia następnego roku.