    From: nestliq <P...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ubezpieczenie majątkowe
    Date: Sun, 04 Nov 2007 11:53:19 -0800

    On 3 Lis, 14:07, nestliq <P...@g...com> wrote:

    > na wiadomo.... =D
    >
    > chodzilo mi o to ze nalezy je wrzucic na konto pozostałe koszty
    > rodzajowe, a nie w uslugi obce, reszta jasna,
    > na poczatku moze nie do konca wiedzialem jak sie wyslowic, brak mi
    > jeszcze fachowego "otrzaskania" ;P
    >
    > pozdrawiam:)

    mam jeszcze jedna sprawe...
    jak sie ma kwestia ubezpieczeń do przepływów pieniężnych
    tzn. w jakiego rodzaju dzialalnosci nalezy umiescic
    - wydatki na skladki (dz. operacyjna?)
    - odszkodowanie (nie mam pojecia, ale logika podpowiada ze w tym samym
    miejscu co wydatki na skladke - wiec dz. operacyjna?)

    prosze o uścislenie:)

    pozdrawiam