    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ubezpieczenie majątkowe
    Date: Mon, 5 Nov 2007 20:22:53 +0100

    Dnia Mon, 05 Nov 2007 18:46:29 -0000, nestliq napisał(a):

    > a zyski/straty nadzwyczajne jak umieszczac w przeplywach pieniężnych?
    > czy to juz zalezy od rodzaju tych zyskow/strat?

    One zwykle faktycznie są "nadzwyczajne", ale raczej da się określić gdzie
    je wrzucić, jeśli wiesz skąd pochodzą :)
    W rachunku przepływów masz do wyboru: operacyjne, inwestycyjne i finansowe,
    coś dopasujesz.

    Ale wiesz, ja się mogę mylić, więc może zapytaj tych szkolących, bo może
    nadzwyczajności w tym sprawozdaniu się nie umieszcza?
    W ustawie na ten temat nie ma nic. W praktyce jakoś się nie spotkałam z
    taką "atrakcją", więc autopsja - na nic!

    To może odwróćmy rolę i tym razem Ty dasz znać, jak to w teorii? ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna