    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ujawnienie środka trwałego
    Date: Tue, 8 Jul 2003 22:19:15 +0200

    On Tue, 8 Jul 2003, Przemysław Backiel wrote:

    >+ Witam,
    >+ mam pytanie
    >+ kupiłem sobie troche sprzetu - głownie komputerowego, nie wniosłem go jako
    >+ srodków trwałych, teraz bym potrzebował wnieść je jako srodki trwałe
    >+ pytanie

    Najpierw ja (z pytaniem): wiesz że ŚT coś co jest przede wszystkim
    "kompletne i zdatne do użytkowania" ? Znaczy: karta grafiki luzem
    to nie ŚT :), musisz wnieść cały "zestaw komputerowy" !

    >+ jak ujawnić srodki trwałe, zakupione przed rokiem, dwoma, trzema latami?

    IMHO protokołem. Przejrzyj grupę, jako że szkół od technologii
    wycenienia jest kilka :[ (a literalnie w ustawie jest, że
    z ceną zakupu, "ale"...)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który już zeznał że własnym zdaniem chyba źle sprzęt "już używany"
    wycenił !)