  • Data: 2002-01-10 08:44:01
    Temat: Re: ulga budowlana a remontowa
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertO napisał(a) w wiadomości: ...
    >Zasiedlając mieszkanie nie mogę już korzystać z ulgi budowlanej. Czy mogę
    >sobie dalej "pomodernizować" mieszkanie w ramach ulgi remotowej ? Słyszałem
    >opinię że nie, a czytałem że tak. Tak więc nie mam pewności.
    >
    >Pozdrawiam
    >RobertO
    >Ja po zasiedleniu mieszkania ( mieszkanie własnościowe spóldzielcze ) w tym
    samym roku korzystałam z ulgi remontowej.Termin zasiedlenia był określony i
    tylko do tego czasu mogłam korzystać z ulgi budowlanej a otrzymane mieszknie
    było prawie w stanie surowym przez miesiąc nie było szansy na wykończenie.Do
    zasiedlenia wszystko odpisałam w ulgę budowlaną a po tym czasie odpisałam w
    ramach ulgi remontowej
    Jolka