  • 1. Data: 2002-01-10 08:27:04
    Temat: ulga budowlana a remontowa
    Od: "RobertO" <r...@s...pl>

    Zasiedlając mieszkanie nie mogę już korzystać z ulgi budowlanej. Czy mogę
    sobie dalej "pomodernizować" mieszkanie w ramach ulgi remotowej ? Słyszałem
    opinię że nie, a czytałem że tak. Tak więc nie mam pewności.

    Pozdrawiam
    RobertO

  • 2. Data: 2002-01-10 08:44:01
    Temat: Re: ulga budowlana a remontowa
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    RobertO napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >RobertO
    >Ja po zasiedleniu mieszkania ( mieszkanie własnościowe spóldzielcze ) w tym
    samym roku korzystałam z ulgi remontowej.Termin zasiedlenia był określony i
    tylko do tego czasu mogłam korzystać z ulgi budowlanej a otrzymane mieszknie
    było prawie w stanie surowym przez miesiąc nie było szansy na wykończenie.Do
    zasiedlenia wszystko odpisałam w ulgę budowlaną a po tym czasie odpisałam w
    ramach ulgi remontowej
    Jolka

  • 3. Data: 2002-01-10 12:29:20
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

> [...]
    wykończenie.Do
    >zasiedlenia wszystko odpisałam w ulgę budowlaną a po tym czasie odpisałam w

    a tak z ciekawości - co uznaje Twoj urząd za termin zasiedlenia, bo
    słyszałam już różne opinie.

    Magdip

  • 4. Data: 2002-01-11 06:50:08
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Magdip napisał(a) w wiadomości: ...

    >mieszknie
    >wykończenie.Do
    >>

    >a tak z ciekawości - co uznaje Twoj urząd za termin zasiedlenia, bo
    >słyszałam już różne opinie.
    >
    >Magdip
    >Ja miałam odbiór przydziału na mieszkanie i protokół odbiorczy mieszkania w
    tym samym dniu i od tego dnia zaliczyłam do remontu .US zaliczył mi takie
    rozliczenie
    Jolka

  • 5. Data: 2002-01-11 08:16:09
    Od: "RobertO" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a1m27a$fi6$1@news.tpi.pl...

    > tym

    > tym samym dniu i od tego dnia zaliczyłam do remontu .US zaliczył mi takie
    > rozliczenie
    > Jolka

    Tak to by było strasznie źle, przecież nie wykończy się mieszkania ze stanu
    surowego za 4,coś tys. (Buduję u developera) ?

    Mój US twierdzi że datą zasiedlenia jest data zameldowania. Wiedząc jaki są
    opinie innych US) i będąc przezornym (no, moze nie za bardzo) przyjąłem
    sobie datę aktu notariolnego, tym bardziej że US nie ponosi
    odpowiedzailności za udzielone informację.