  • 1. Data: 2002-05-13 08:26:29
    Temat: ulga - odsetki od kredytu na zakup mieszkania
    Od: "marqz" <m...@w...pl>

    To jak to jest?
    Przeczytalem ze mozna odpisywac od dochodu odsetki od kredytu na zakup
    mieszkania.
    Tak?

  • 2. Data: 2002-05-13 08:30:46
    Temat: Re: ulga - odsetki od kredytu na zakup mieszkania
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik marqz napisał:
    > To jak to jest? Przeczytalem ze mozna odpisywac od dochodu odsetki
    > od kredytu na zakup mieszkania. Tak?
    To musi być pierwsze mieszkanie, kupione po 1 sycznia 2002 i o ile
    wiem to nie od dochodu a od podatku.
    I, o ile wiem, ciągle brakuje przepisów wykonawczych.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-05-13 08:45:04
    Od: "marqz" <m...@w...pl>

    Okej.
    Kupuje w tym roku, nowe mieszkanie to bede mogl cos odpisywac czy nie?

  • 4. Data: 2002-05-13 16:24:27
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem to nie od dochodu a od podatku.
    > I, o ile wiem, ciągle brakuje przepisów wykonawczych.

    jacek

  • 5. Data: 2002-05-15 10:29:11
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    > jacek

    Koryguje odlicza sie od dochodu a nie od podatku

    jacek