  • Data: 2002-11-05 15:46:33
    Temat: Re: ulga odsetkowa
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam sie jednak, ze US zinterpretuje doslownie zapis (bo w cyt.art.
    > stoi: "korzystal") i nie wiem czy mam jakiekolwiek z nimi szanse...

    Zadzwoń do US i zapytaj sie jak sa interpretowane korekty zeznan
    za poprzednie lata.
    Składając korekty musisz złożyc nowy, poprawiony PITy
    Jesli US po pozytywnym zatwiedzeniu korekty podmienia stare PITy na nowe
    to zgodnie z nowymi zeznaniami bedziesz nalezal do tych co
    nie korzystali z ulgi w przeszlosci.

    Rozwiazanie ma jeden minus - ulge z KM będziesz musial
    oddac wraz z ustawowymi odsetkami.

    Pozdrawiam
    AR