  • 1. Data: 2006-03-16 19:00:37
    Temat: ulga podatkowa
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    przychody uzyskuje z 2-ch źródeł: z zakładu pracy i z renty rodzinnej,

    z tegorocznych pitów mam do zwrotu ok 400zł, podobno dlatego, że jest
    mi potrącana miesięczna ulga podatkowa zarówno u pracodawcy jak i dla
    renty, podobno mam złożyć u pracodawcy jakiś odpowiedni PIT-12 o
    niepotrącaniu ulgi podadtkowej i wtedy w przyszłym roku wszystko
    będzie dobrze,

    możecie napisać coś więcej o co chodzi, ściągnołem sobie PIT-12, ale
    tam nic nie ma o żadnej uldze podatkowej,

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2006-03-16 19:15:57
    Temat: Re: ulga podatkowa
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > możecie napisać coś więcej o co chodzi, ściągnołem sobie PIT-12, ale
    > tam nic nie ma o żadnej uldze podatkowej,

    Jeśli pracownik uzyskuje dodatkowe dochody nr z renty rodzinnej lub z
    działalnosci gospodarczej to u swojego pracodawcy składa nie PIT-12 tylko
    PIT-2, żeby pracodawca nie potrącał mu ulgi podatkowej. W przeciwnym wypadku
    ulga będzie potrącana podwójnie i na koniec roku w zeznaniu podatkowym
    trzeba ją będzie oddać fiskusowi. Nie sądzę, zebyś miał dostac 400 zł
    zwrotu, chyba, ze masz jakies odliczenia. Jesli nie, to musi ci wyjść
    podatek d zapłaty do US.
    Pozdrawiam
    MB

  • 3. Data: 2006-03-16 20:52:40
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

> [...]
    > trzeba ją będzie oddać fiskusowi. Nie sądzę, zebyś miał dostac 400

    > zwrotu, chyba, ze masz jakies odliczenia. Jesli nie, to musi ci

    dzięki za info,
    wyraziłem się mało precyzyjnie, mam zwrócić 400zł dla US,

    pozdrawiam
    tomek

  • 4. Data: 2006-03-17 02:05:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:

    > dzięki za info,
    > wyraziłem się mało precyzyjnie, mam zwrócić 400zł dla US,

    no własnie.
    Powiedz w zakładzie pracy, że masz rentę rodzinną.