  • 1. Data: 2006-03-10 22:16:19
    Temat: Re: donos do US
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > A za 20 lat jakiś IPN to wyciągnie... I trzeba będzie się wstydzić.

    Wstydzić??
    Jesli "lewus" nie płaci podatków, zusów i tym podobnych to jednocześnie
    powoduje, ze ja i wielu forumowiczów musimy płacić wiecej na te US, ZUS i
    tym podobne. A ja nie mam zamiaru płacic za innych. I uważam że słuszne
    (podkreslam: słuszne) donosy lub zawiadamianie policji lub US o
    przestępstwach podatkowych innych (w tym konkurencji) jest jak najbardziej
    OK.

    Prawo powinno być przestrzegane przez WSZYSTKICH! I my WSZYSCY powinniśmy
    dbać, by je przestrzegano. Inaczej uczciwi (a tu zapewne na grupie jest ich
    99% - poza jak widzę użytkownikiem "RoMan Mandziejewicz") będą płacić na
    tych wszystkich "lewusów".

    Gdyby zlikwidować przestępstwo, jakim jest wręczanie łapówki lekarzowi, a
    pieniądze te ludzie przeznaczyli na własne prywatne ubezpieczenia zdrowotne,
    z naszym zdrowiem byłoby dużo lepiej, podobnie jak i ze służbą zdrowia.
    Podobnie tutaj, gdyby każdy uczciwie płacił wszelkie podatki, to ZUS nie
    wynosiłby 750zł, a np. 400zł. A kwota w ZUSie byłaby bez zmian.
    Zaznaczam:uczciwie, to znaczy zgodnie z prawem. Jakie mamy prawo - każdy
    wie. I zawsze można znaleść lukę, która pozwala nam płacić niższe podatki.
    Ale jeśli jest to zgodne z prawem, to jest OK.

    > Czy donos do urzędu skarbowego na nieuczciwą konkurencję jest jakoś
    > premiowany czy muszę się tylko zadowolić satyswakcją że zalegalizują
    > działalność lub zapłacą "zaległe podatki"?

    Premi wg mnie nie dostaniesz, ale będziesz miał satysfakcję, że oczyszczasz
    społeczeństwo z nieuczciwych przedsiebiorców, a właściwie złodziei naszych
    pieniędzy, pijawek. I uważam, że nie będziesz miał się czego wstydzić. No
    chyba że uczciwosci...

    --
    jacenty
    www.goldap.info.pl

  • 2. Data: 2006-03-16 17:29:26
    Temat: donos do US
    Od: "news.tpi.pl" <n...@x...pl>

  • 3. Data: 2006-03-16 17:42:03
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Czy donos do urzędu skarbowego na nieuczciwą konkurencję jest jakoś
    > premiowany czy muszę się tylko zadowolić satyswakcją że zalegalizują
    > działalność lub zapłacą "zaległe podatki"?

    Medal dostaniesz

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2006-03-16 18:08:25
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a news.tpi.pl wklepał/a:
    > Czy donos do urzędu skarbowego na nieuczciwą konkurencję jest jakoś
    > premiowany czy muszę się tylko zadowolić satyswakcją że zalegalizują
    > działalność lub zapłacą "zaległe podatki"?

    myślę, że świetnie odnalazłbyś się w realiach IIwś. Wtedy też
    brunatni premiowali za kapowanie.

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 5. Data: 2006-03-16 18:32:28
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Szanowny/a news.tpi.pl wklepał/a:
    >
    > myślę, że świetnie odnalazłbyś się w realiach IIwś. Wtedy też brunatni
    > premiowali za kapowanie.

    To odwrotna sytuacja. Oni kablowali obcym przeciw swoim, a tutaj jest
    przypadek kablowania naszym na naszego, który działa na naszą szkodę.

  • 6. Data: 2006-03-16 18:49:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jan,

    Thursday, March 16, 2006, 6:42:03 PM, you wrote:

    > Medal dostaniesz

    A za 20 lat jakiś IPN to wyciągnie... I trzeba będzie się wstydzić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2006-03-16 19:31:17
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A za 20 lat jakiś IPN to wyciągnie... I trzeba będzie się wstydzić.

    Wisz, ale konkurencji wtedy i tak juz od 20 lat nie bedzoe ;)))

    cos za cos
    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 8. Data: 2006-03-16 21:07:41
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > To odwrotna sytuacja. Oni kablowali obcym przeciw swoim, a tutaj jest
    > przypadek kablowania naszym na naszego, który działa na naszą szkodę.

    To jeszcze gorzej:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 9. Data: 2006-03-16 21:37:39
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To jeszcze gorzej:)

    W sumie, to chyba masz rację.
    Każdy grosz zabrany sprzed nosa fiskusowi może być znacznie lepiej
    zainwestowany. Jeżeli trafi do fiskusa, to z dużym prawdopodobnieństwem
    zostanie wydany na dofinansowanie świątyni, odprawy dla ministra po
    parumiesięcznej kompromitacji albo dofinansowanie zasiłków dla "bezrobotnych
    nie z własnej winy".
    Proponuję amnestię dla oszustów podatkowych, pod warunkiem, że wydali
    nieuczciwie zaoszczędzone pieniądze na rozwój firm i gospodarki, tworzyli
    nowe miejsca pracy. ;-)

  • 10. Data: 2006-03-16 23:10:13
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Jan Werbiński wklepał/a:
    > Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > To odwrotna sytuacja. Oni kablowali obcym przeciw swoim, a tutaj jest
    > przypadek kablowania naszym na naszego, który działa na naszą szkodę.

    Sytuacja jest podobna, gdyż rzeczony osobnik oczekuje premii za
    wrzucenie czyjejś głowy do wora. Dzięki - moim zdaniem
    denuncjowanie naszego, który działa na naszą szkodę, naszym
    powinien obywać się bez wynagrodzeń. Bo to żadna praca a obowiązek.