  • 1. Data: 2006-04-23 13:36:53
    Temat: ulga remontowa
    Od: "losiu" <d...@s...uci.agh.edu.pl>

    Czy można się starać się o ulgę remontową w przypadku domu, którego budowa
    rozpoczęła się w 2002 lub 2001 (to nie jest ważne) i w lipcu 2005 został
    ukończony (oddany doużytku)?

    dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2006-04-23 13:38:38
    Temat: Re: ulga remontowa
    Od: "losiu" <d...@s...uci.agh.edu.pl>

    Użytkownik "losiu" <d...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozpoczęła się w 2002 lub 2001 (to nie jest ważne) i w lipcu 2005 został

    tzn chodzi, mi o to, ze po oddaniu domu do uzytku, byly dalej prowadzone
    rozne prace jak malowanie itd

  • 3. Data: 2006-04-23 16:40:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    losiu wrote:
    > Użytkownik "losiu" <d...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > tzn chodzi, mi o to, ze po oddaniu domu do uzytku, byly dalej prowadzone
    > rozne prace jak malowanie itd

    przed oddaniem domu do użytku jest to budowa, więc o remoncie czy
    wykończeniu nie może być mowy.
    Dopiero po uzyskaniu pozwolenia można odliczać cokolwiek z ulgi
    remontowej. Czyli faktury po lipcu 2005 wchodzą w grę.