  • 1. Data: 2003-02-20 08:50:05
    Temat: ulga remontowa - małe pytanko????
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    witam
    wiem ze w ramach ulgi można odliczyć zakup mebli pod zabudowe stałą - szafa
    wnękowa.

    A czy można odliczyć koszt zakupionych na ten cel materiałów gdy szafe
    zrobiłem sam??
    elementy typu:
    -drzwi przesuwne
    -listwy prowadzace
    -płyta wiórowa laminowana.

    ????
    poproszę w miare mozliwosci o odpowiedź
    piotr

  • 2. Data: 2003-02-20 08:51:33
    Temat: Re: ulga remontowa - małe pytanko????
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    chodzi o rok podatkowy 2002

  • 3. Data: 2003-02-20 13:43:58
    Od: "MAX" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Wydaje mi się , że można... ja mam podobny problem... i zamierzam to
    odliczyc... w końcu są to deski przycięte na wymiar i już nie bardzo mozna
    je gdzie indziej wykorzystać...

    Andrzej K.

  • 4. Data: 2003-02-20 23:34:41
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "MAX" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wydaje mi się , że można... ja mam podobny problem... i zamierzam to
    > odliczyc... w końcu są to deski przycięte na wymiar i już nie bardzo mozna

    Też uważam że można odliczyć
    Wiola