  • 1. Data: 2003-02-20 07:00:17
    Temat: Praktykant a skladki na ZUS
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam Panstwa,

    Chcialem zapytac jak wyglada kwestia skladek do ZUS-u w przypadku uczniow
    szkol srednich bedacych (w ramach szkoly) na praktyce u jakiegos pracodawcy.
    Pracodawca placi wtedy jakies skladki do ZUS, z tego co wiem duzo nizsze niz
    za normalnego pracownika ale placi...Czy jest to wtedy ZUS pomniejszony o
    jakies swiadczenie, np. emerytalne, czy poprostu jest to kompletna skladka
    ZUS ale mniejsza kwotowo. Jak to wyglada? Pytam dlatego, ze nie wiem czy
    taki uczen ma juz wtedy mozliwosc zapisania sie do OFE, czyli ze zbieraja
    sie juz mu skladki na emeryture.

    pozdrawiam,

    Rafal