  • 1. Data: 2003-02-20 08:33:16
    Temat: Kapital poczatkowy
    Od: Stan <a...@f...com.pl>

    Witam

    Mam taki problem i prosze o porade:
    Pracuje od 1995 roku do dzisiaj w jednej firmie.
    Z tych lat pracodawca przeslal dokumenty do naliczenia kapitalu
    poczatkowego.
    Ostatnio jednak wpadlo mi w rece moje swiadectwo pracy po ukonczeniu
    zawodowki (1987-1990), nie dostarczylem go, bo nawet nie pomietalem ze
    je mialem.

    Moje pytanie jest takie:
    Czy mam mozliwosc dostarczenia go jeszcze aby i ten 3 letni okres
    zaliczyl sie jeszcze do mojego kapitalu poczatkowego?

    P.S. nie pytalem jeszcze o to w moim zakladzie pracy ani w ZUS,
    bo mi jakos tak glupio, ze o tym zapomnialem, mam nadzieje ze
    zrozumiecie :-)

    Stan
    gg# 854873