  • 1. Data: 2003-09-11 10:13:20
    Temat: ulga remontowa-materiał na podjazd?
    Od: "mpj" <t...@t...kielce.pl>

    Czy moge sobie odpisac w ramach ulgi remontowej (dot. wlasnie zasiedlonego
    domu) material na wykonczenie podjazdu? Kostka brukowa, itp?
    Gdzie na sieci mozna znalezc dosc duza (czytaj komletna) liste materialow,
    ktore mozna odliczyc w ramach tej ulgi (remontowej),
    pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-09-11 18:39:31
    Temat: Re: ulga remontowa-materiał na podjazd?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "mpj" <t...@t...kielce.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdzie na sieci mozna znalezc dosc duza (czytaj komletna) liste materialow,
    > ktore mozna odliczyc w ramach tej ulgi (remontowej)
    ----------------------
    Obawiam sie że podjazd to nie są wydatki mieszkaniowe.
    Poczytaj rozp
    .http://www.gofin.pl/p_a.php?id_punkt=36&id_temat_ht
    ml=29488
    Wiola

  • 3. Data: 2003-09-11 18:46:24
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>
    > Obawiam sie że podjazd to nie są wydatki mieszkaniowe.
    > Poczytaj rozp
    > .http://www.gofin.pl/p_a.php?id_punkt=36&id_temat_ht
    ml=29488
    Coś schrzaniłam z tym linkiem.może jeszcze raz "

  • 4. Data: 2003-09-12 07:17:39
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "mpj" <t...@t...kielce.pl> napisał w wiadomości
    > Czy moge sobie odpisac w ramach ulgi remontowej (dot. wlasnie zasiedlonego
    > domu) material na wykonczenie podjazdu? Kostka brukowa, itp?

    NIE