  • 1. Data: 2003-09-11 06:33:16
    Temat: Faktura VAT (telekom) - termin odliczenia
    Od: "Karol" <a...@W...onet.pl>

    Jaki jest tryb odliczenia VAT z faktury telekomunikacyjnej jezeli "termin
    płatnosci" z faktury jest w miesiacu X, a faktura wpływa do podatnika w
    miesiacu X+1.

    Cos mi swita w glowie, ze czytalem niedawno w jakiejs gazecie (lub tutaj)
    wyjasnienie tego problemu.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 2. Data: 2003-09-11 08:52:19
    Temat: Re: Faktura VAT (telekom) - termin odliczenia
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Jaki jest tryb odliczenia VAT z faktury telekomunikacyjnej jezeli "termin
    > płatnosci" z faktury jest w miesiacu X, a faktura wpływa do podatnika w
    > miesiacu X+1.

    Mozna odliczyc tylko w miesiacu " termin platnosci"

    BR

  • 3. Data: 2003-09-11 18:56:59
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiacu X+1.
    >
    > Cos mi swita w glowie, ze czytalem niedawno w jakiejs gazecie (lub tutaj)
    -----------------------
    Na grupie też była dyskusja ale gdzieś w jakiś informatycznych też czytałam
    .Ostateczne wnioski to odliczenie tylko w miesiącu płatności jeśli jednak
    póżniej otrzymam to jedyny sposób odliczenia to korekta deklaracji Vat.
    Wiola

  • 4. Data: 2003-09-12 06:54:06
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > .Ostateczne wnioski to odliczenie tylko w miesiącu płatności jeśli jednak
    > póżniej otrzymam to jedyny sposób odliczenia to korekta deklaracji Vat.
    -----------------------------------
    No tak wczoraj tak było jednoznaczne a dziś czytam w Rachunkowości temat
    odliczenia Vat od telekomunikacyjnych i co ano jednak określenie może wcale
    nie znaczy musi i definiują co znaczy móc to jest paranoja .Sugerują że
    jednak wcale nie ma tak jednoznacznie że tylko w terminie płatności
    .Dobre.Tylko w końcu artykułu proponują się nie narażać oraganom i doliczać
    w terminie płatności.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-09-12 08:04:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Sep 2003, Wiola Pikorska wrote:

> [...]
    >+ odliczenia Vat od telekomunikacyjnych i co ano jednak określenie może wcale
    >+ nie znaczy musi i definiują co znaczy móc to jest paranoja .

    Czekaj tylko: AFAIK dla odliczenia VAT "może" oznacza "może odliczyć VAT".
    Znaczy: jak nie chce to nie musi. WCALE (może podarować państwu) !

    pozdrowienia, Gotfryd