  • 1. Data: 2003-09-11 09:29:27
    Temat: zawieszona DG- umowy o dzielo...
    Od: "MK" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Poradzcie prosze co robic w takiej sytuacji :

    mam od 1,5 roku zawieszona dzialanosc gospodarcza. w US powiedziano mi ze
    zawieszenie ma takie konsekwencje jak likwidacja dzialalnosci jesli z
    rozpoczeciem nowego okresu rozliczeniowego dzialanosc jest zawieszona (od
    stycznia do grudnia).

    w tym czasie pracuje na etacie oraz zawieram umowy o dzielo z innym
    pracowdawcą. (50% koszty uzyskania, dzielo z przekaz. praw autor.)

    Dodatkowo w tym roku pit roczny zlozony przez mnie do US to pit 37,
    najwyrazniej jednak jest to blad- dopiero teraz to wiem:(
    z US przyslano mi zwrot podatku wiec najwyrazniej nie znaleziono bledu - teraz
    nie wiem co robic:(((

    czy wysylac korekte- pit 36 z tymi samymi danymi, ktore sa poprawne?
    czy nie robic nic?
    czy nie moge zaierac umow o dzielo kiedy mam zawieszona/wyrejestrowana z zus
    dzialanosc gospodarcza od 1,5 roku?

    Prosze o wszelkie rady..
    Pozdrawiam,
    MK