  • 1. Data: 2005-11-21 08:43:07
    Temat: ulga w ZUS-ie
    Od: "Pixel_32" <p...@w...pl>

    Zadałem pytanie w piątek po południu. To pewnie zły czas, a jeśli ktoś wie,
    to prosiłbym o pomoc:

    Pytanie brzmi: czy jeżeli moja żona była "osobą współpracującą" w mojej
    firmie, to może
    teraz skorzytać z ulgi i zakłając firmę na siebie płacić przez dwa lata ten
    niższy ZUS?

    Dzięki z pomoc - Pixel

  • 2. Data: 2005-11-21 08:49:56
    Temat: Re: ulga w ZUS-ie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Pixel_32 wrote:

    > Pytanie brzmi: czy jeżeli moja żona była "osobą współpracującą" w
    > mojej firmie, to może
    > teraz skorzytać z ulgi i zakłając firmę na siebie płacić przez dwa
    > lata ten niższy ZUS?

    Może

  • 3. Data: 2005-11-21 09:21:25
    Od: "GosiaK" <g...@W...pl>

    Użytkownik "Pixel_32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmie, to może
    > teraz skorzytać z ulgi i zakłając firmę na siebie płacić przez dwa lata

    Może, jeśli w ciągu ostatnich 5 lat nie prowadziła działalności gosp.
    zarejestrowanej na siebie. Jeśli była wyłącznie osobą współpracującą, to
    wszystko OK.
    pozdrawiam cieplutko
    MałGosiaK
    --