  • 1. Data: 2004-01-22 10:56:42
    Temat: ulop przepisy 2003 czy 2004
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    hej

    Mam taki dylemat, pracownik zatrudniony w 2003 roku pierwsza praca, czyli
    po pol roku parwo do polowy urlopu, mam tylko dylemat czy 18 dni tak jak mu
    wychodzi zgodnie z zasadami 2003 r czy 20 zgodnie z zasadami 2004r ale skoro
    zasady na pewno stosuje sie 2003 r to ilosc dni urlopu pewnie tez ...

    ata
    --
    moje nowe konto a...@e...pl

  • 2. Data: 2004-01-22 11:53:25
    Temat: Re: ulop przepisy 2003 czy 2004
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2004, ata wrote:

> [...]
    >+ zasady na pewno stosuje sie 2003 r to ilosc dni urlopu pewnie tez ...

    A ja mam wątpliwości - bo z tego wynikałoby, że jeśli ktoś ciągle
    pracuje (na jednej umowie) od np. 1980 roku - to miałyby go obowiązywać
    "tamte" przepisy ? :) Hm...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-22 12:26:59
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    > pracuje (na jednej umowie) od np. 1980 roku - to miałyby go obowiązywać
    > "tamte" przepisy ? :) Hm...

    hmm..tez miałam ale
    Ustawa z dnia 14 listopada 2003r o zmianie ustawy- Kodeks Pracy.......
    art 18

    Do pracowników, ktorzy do dnia wejscia w zycie ustawy nie nabyli parwa do
    kolejnego urlopu, stosuje sie do czasu nabycia prawa do kolejnego urlopu
    art. 153 Kodeksu Pracy w dotychczasowym brzmieniu.

    Ja rozumiem ze to dotyczy tylko pracownikow ktorzy nabywaja prawo do urlopu
    po roku jesli chodzi a stary kodeks ...

    Ata

  • 4. Data: 2004-01-22 13:48:48
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    Reasumując, stosuje się stare zasady uzyskiwania pierwszego urlopu ale z
    nowym wymiarem.
    Bohdan

  • 5. Data: 2004-01-22 14:07:44
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    > Reasumując, stosuje się stare zasady uzyskiwania pierwszego urlopu ale z
    > nowym wymiarem.
    > Bohdan

    no to dzieki tego wlasnie nie bylam pewna :)
    Ata