  • Data: 2004-07-21 11:22:07
    Temat: Re: umowa o dzieło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Jul 2004, Maddy wrote:

    > + Użytkownik plusz napisał:
    [...]
    > + > 2. rachunek powiedzmy 25 sierpnia
    [...]
    > + > 4. w koszty do książki wpisuję kwotę .. BRUTTO ? z faktury
    > +
    > + Brutto, zawsze brutto wynagrodzenia w koszty ;-)

    Hm... po prawdzie niejednoznaczność zapisków plusza nie pozwala
    ustalić co ma na myśli (raz pisze "rachunek" raz "faktura") ale
    hasło "faktura" kojarzy mi się z pomysłem opodatkowania VATem
    owej umowy osobistej... !
    A wtedy to chyba tak prosto z owym "brutto" (jakby to rzec,
    "brutto brutto" :)) nie będzie ? ;)

    > + > 5. do 20 września PIT4 do US i zaliczka (95 zł z 1000 zł przy założeniu 50%
    > + > kosztów z praw autorskich)

    Niby tu jest bez VATu...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd