  • 1. Data: 2003-01-30 11:33:56
    Temat: umowa o dzielo a DG
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    Witam

    mam nastepujace pytania dwa :
    1. Jesli jestem osoba prowadzaca dzialanosc gospodarcza to
    czy moge dla innej firmy zrobic cos na umowe o dzielo jesli nie
    dotyczy to mojej DG ?
    np. czy mge namalowac obrazy dla kogos do firmy jesli w DG mam
    wpisane obsluga informatyczna firm ?

    2. A jesli mialbym tez wpisane malarstowo w DG ? Wtedy nie moge przyjac umowy o
    dzielo lecz musze zrobic to na fakture na firme ?

    bardzo dziekuje z gory za odpowiedz ...

    AndY

  • 2. Data: 2003-01-30 12:19:57
    Temat: Re: umowa o dzielo a DG
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Uzytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > dotyczy to mojej DG ?
    > np. czy mge namalowac obrazy dla kogos do firmy jesli w DG mam

    MOZESZ

    > 2. A jesli mialbym tez wpisane malarstowo w DG ? Wtedy nie moge przyjac
    umowy o
    > dzielo lecz musze zrobic to na fakture na firme ?

    NIE MOZESZ UoD - TYLKO FAKTURA

  • 3. Data: 2003-01-30 15:05:15
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    > umowy o
    >
    > NIE MOZESZ UoD - TYLKO FAKTURA

    I jak to ładnie koresponduje z działalnością wykonywaną osobiście :-(((