  • 1. Data: 2003-01-30 11:01:21
    Temat: US- darowizna od rodziców - brak umowy
    Od: "Dominik" <m...@...spam.interia.pl>

    Witam

    Wiem, że ten temat był już wielokrotnie wałkowany na grupie, ale chciałbym
    uściślić jeden wątek a mianowicie:
    Urząd Skarbowy właśnie wezwał mnie w celu udokumentowania pieniędzy za które
    kupiłem mieszkanie w 2001 roku. Wiem, że mogłem otrzymać od rodziców
    darowiznę zwolnioną od podatku po ok 18 tys. z? (jeżeli się mylę to proszę
    poprawcie mnie). Problem w tym, że nie spisałem żadnej umowy darowizny i nie
    zgłosiłem jej do US.
    Moje pytanie - czy taka darowizna jest mimo to ważna jako źródło
    finansowania mieszkania? Czy można ją spisać z datą wcześniejszą i teraz
    zgłosić do US.

    Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny
    Pozdrawiam
    Dominik

  • 2. Data: 2003-01-30 11:02:54
    Temat: Re: US- darowizna od rodziców - brak umowy
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Dominik" <m...@...spam.interia.pl> wrote in message
> [...]
    > zgłosić do US.
    >
    > Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny

    No a rodzice nie beda musieli "udokumentowac" ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-30 12:16:40
    Od: "Dominik" <m...@...spam.interia.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b1b0nc$mpl$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Dominik" <m...@...spam.interia.pl> wrote in message

    > które
    > nie

    > No a rodzice nie beda musieli "udokumentowac" ?
    >
    > Boguslaw

    A kto ma obowiązek zgłoszenia darowizny, ja czy rodzice?

    Dominik