    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa o dzieło - dystrybucja programu
    Date: Wed, 11 Dec 2002 03:03:30 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    news:lf0dvu4dmjfun88av4c832g5ce5pokv3mc@4ax.com...
    > Pięknego dnia Tue, 10 Dec 2002 23:40:20 +0100, Gotfryd Smolik - listy
    > dyskusyjne <s...@s...com.pl> zakodował:

    > IMO tu ważniejsze jest inne pytanie. Autor nie chce, jak widać
    > sprzedać dzieła, jakim jest jego program, tylko zezwolić na jego
    > używanie. (....)

    A ja myślę (autor się nie odzywa;) czytając jego tekst....
    >" (....) a następnie (oby szczęśliwie) oczekiwać zamówień. Zaznaczę,
    > że pisanie programu (....) jedynie
    > zajęciem dodatkowym realizowanym w domu.
    (...)
    > 1. Czy przy dystrybucji pełnych wersji programu mogę posłużyć się umową o
    > dzieło? (...)
    ....że szuka formy sprzedaży która pozwoli mu sprzedać produkt a nie
    zakładać DG ze wszystkimi tego nieprzyjemnymi konsekwencjami ;) inna sprawa
    że to wtedy chyba zamawiający musi podjąc się opłacenia zaliczki i złożenia
    pit8b ...

    Sark