  • 1. Data: 2003-04-22 21:03:49
    Temat: umowa o dzielo i wypelnianie PITu
    Od: "Yrr" <a...@o...pl>

    Witam :>
    mam pytanie dotyczace rozliczen za 2002 rok.
    wykonuje prace na umowe o dzielo, moj dochod wyniosl w tym roku ponad 6000
    zl odliczam jeszcze szkole w wysokosci ponad 1300 zl, jak to wyglada w
    rocznym rozliczeniu na PIT 37 i zalaczniku "O", czy jest jakis prog do
    ktorego moge miec zarobek na umowe o dzielo, bo slyszalem o 3700 zl, czy mam
    wypelniac jakis inny jeszcze pit ? czy normalnie wypelnic tak jak przy nie
    przekroczeniu 3700 zl ? czy sa jakies konsekwencje po przekroczeniu tej
    kwoty ?
    i jak to wyglada prawnie ?

    Pozdrawiam
    Yrr

  • 2. Data: 2003-04-23 19:09:03
    Temat: Re: umowa o dzielo i wypelnianie PITu
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Yrr" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > przekroczeniu 3700 zl ? czy sa jakies konsekwencje po przekroczeniu tej

    hmm... pytanie jest b. niejasne. Ale ogólnie można powiedzieć można tak, że
    do PIT 37 przepisujesz dane z PIT8B który otrzymałeś od zleceniodawcy, oraz
    PIT-O jeśli ta szkoła to szkoła wyższa, bo jeśli nie ma tych uprawnień, to
    nie kwalifikujesz się na ulge "odpłatne dokształcanie pracownika", bo do
    tego trzeba mieć etat.

    Z tym progiem 3700 to nic mi do głowy nie przychodzi.

    Magdalena