  • Data: 2005-10-04 07:36:37
    Temat: Re: umowa o dzielo, jak to sie kurka liczy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Oct 2005, Piotrek wrote:

    > E, ja juz nic nie wiem.
    > Kawa na lawe - mam napisac program

    Czego nie wiesz - czy oprogramowanie podlega pod prawo autorskie ??

    > Gdyby ktos zajmujacy sie tym dal mi jasna odpowiedz,

    ...na czym owo zajmowanie się ma polegać ? ;)

    > bez gdybania,

    A gdzie ty gdybanie widziałeś... na pomysł jakoby do zlecenia
    nie można było stosować 50% KUP mimo "autorskości" umowy prosiłem
    o PRZEPIS.
    O ile wiem - nie ma takiego.
    Umowa prowadzi do "korzystania przez twórców z praw autorskich
    i artystów wykonawców z praw pokrewnych, w rozumieniu odrębnych
    przepisów, lub rozporządzania przez nich tymi prawami" to
    50% KUP przysługuje - weź ty i przeczytaj art.22.9.3 a nie gdybaj ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)