    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa przedwstępna a podatek
    Date: Wed, 21 Mar 2012 08:15:50 -0500

    On 3/21/2012 4:27 AM, Mrqs wrote:
    > Dalej jest tak jak pisałem: umowa przedwstępna i zapłata teraz na
    > sprzedaż kamienicy (nie roszczeń!), a umowa notarialna za kilka lat, po
    > odzyskaniu nieruchomości.

    pomijajac sprawy finansowe...

    Jak chesz zawrzec umowe, nawet przedwstepna, sprzedazy czegos czego nie
    jestes wlascicielem?

    Nawet jesli jakims psim sposobem uda sie to zrobic to ja bym na to nie
    poszedl.
    pamietam, ze to co teraz dostaniesz bedzie opisane zapawne jako zadatek.
    I w umowie bedziesz zobowiazany do sprorzadzenia wlasciwej umowy w
    okreslonym terminie.
    Jestes pewien, ze sie ze wszystkim wyrobisz na czas?

    Bo na miejscu kupujacego, jak ci sie termin obsunie chociaz o jeden
    dzien, natychmiast zerwalbym umowe z twojej winy, bo nie podpisales
    umowy z terminie i zazadal zwortu zadatu w podwojneij wysokosci.

    Wowczas stracisz dom za darmo w podskokach.

    Nie poszedlbym na to. za duze ryzyko.