  • 11. Data: 2002-08-28 12:05:23
    Temat: Re: umowa użyczenia - działalność gospodarcza
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:akhp68$jjf$1@news.tpi.pl...
    > Ja uważam ,że jeśli będzie to umowa użyczenie to rodzice z tego tytułu nie
    > mogą płacić podatku.bo korzystają ze zwolnienia.Art.16 punkt 2 PDOF"
    Jeżeli
    > właściciel nieruchomości używa jej na własne potrzeby lub potrzeby
    członków
    > rodziny nie ustala sie wartości czynszowej "

    Ja tak mam i doliczam hipotetyczny zysk do opodatkowania DG równoważny
    najniższej rynkowej cenie dzierżawy.
    Tak mi wyszło po pierwszej kontroli skarbowej, bo nie mam zamiaru z tymi
    pojebanymi babami ze skarbówki dalej obcować.

  • 12. Data: 2002-08-28 12:15:03
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja tak mam i doliczam hipotetyczny zysk do opodatkowania DG równoważny

    Dodam, ze sam sobie użyczam kawałek chałupy.
    I jak idiota płacę złodziejowi fiskusowi (państwo to my???
    polacy-katolicy...tfu) za to.
    Oprócz opłaty "nieruchomościowej" za kawałek na DG, dla gminy, którą te z
    płacę.
    Mogę się odwołać ?? jasne! Jednak nie stać mnie na "dożywianie" adwokatów.

  • 13. Data: 2002-08-28 12:24:34
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > płacę.
    > Mogę się odwołać ?? jasne! Jednak nie stać mnie na "dożywianie" adwokatów.
    Janku ale ty dopisujesz do działalności a to należy opodatkować w myśl
    art.14 punkt 2 ust.8 " przychodem z działalności gospodarczej są również
    wartośc otrzymanych świadczeń w naturze .Natomiast ja wyjaśniałam przychód u
    osoby która jest użyczjącym a nie użytkownikiem.
    Jolka

  • 14. Data: 2002-08-31 05:39:13
    Od: Michał M. <m...@t...pl>

    Dnia Tue, 27 Aug 2002 10:42:27 +0200
    "Konrad Jagodzinski" <k...@b...pl> napisał/a:

    > Witam!
    >
    > Chcę prowadzić działalność gospodarczą w domu rodziców, gdzie jestem też
    > zameldowany.
    > b) obie strony muszą wykazać taką umowę jako przychód w zeznaniu rocznym.

    no i spoko, swego czasu miałem umowe na 1zł i w czasie kontroli US nikt nic się nie
    czepiał do niej