  • 1. Data: 2002-08-27 10:22:35
    Temat: Tel. komorkowy a koszty w DG?
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    Czesc. Pytanie teoretyczno (czy US moze skontrolowac) praktyczne (czy
    ktos z grupowiczow doswiadczyl takowej kontroli), dotyczace
    wykorzystania komorki w jednoosobowej DG. Czy latwo jest obalic
    urzednikom z US zasadnosc traktowania calosci kosztow komorki jako KUP?

    pzdr, nijou

  • 2. Data: 2002-08-27 10:46:43
    Temat: Re: Tel. komorkowy a koszty w DG?
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > wykorzystania komorki w jednoosobowej DG. Czy latwo jest obalic
    > urzednikom z US zasadnosc traktowania calosci kosztow komorki jako KUP?
    No - jesli jest zarejestrowana na prywatnego uzytkownika to bardzo latwo :>

    Zgodz sie, nic nie tracisz... >>> http://link.interia.pl/f1640

  • 3. Data: 2002-08-27 11:21:19
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    "Sebastian D-D":

    | No - jesli jest zarejestrowana na prywatnego uzytkownika to bardzo
    latwo :>

    Nie, na firme bedzie zarejestrowana! Czy US bedzie badac bilingi zeby
    zobaczyc z kim sie komunikuje? To by bylo nieco absurdalne i
    czasochlonne...

    nijou

  • 4. Data: 2002-08-27 12:41:14
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie, na firme bedzie zarejestrowana! Czy US bedzie badac bilingi zeby
    > zobaczyc z kim sie komunikuje? To by bylo nieco absurdalne i

    Na szczęście nie jest tak źle. Nie siej paniki.
    Jeśli GSM jest na firmę, to idzie w koszta. Możesz dzwonić gdzie chcesz i
    mieć ile chcesz komórek.

    Kuba

  • 5. Data: 2002-08-28 09:34:38
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    KUP?
    > No - jesli jest zarejestrowana na prywatnego uzytkownika to bardzo latwo
    :>

    A tak przy okazji, czy jest jakiś problem w używaniu w DG pre-paidów
    (TAK-TAK, SIMPlus, POP).
    Czy mogę kupić komórkę, SIMa i potem w KUP ładować zdrapki?

    ERY