  • 1. Data: 2004-06-02 13:52:14
    Temat: unijne kody celne
    Od: "dawidek" <d...@w...pl>

    Witam mam pytanie czy ktos ma , zna link, gdze byl by wykaz unijnych kodów
    celnyc (cn) szukalem na google ale tam sa jakies bzdury a ja potzrebuje
    calościowy wykaz z gory dziekuje i pozdraiam
    dawid

  • 2. Data: 2004-06-02 14:06:31
    Temat: Re: unijne kody celne
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik dawidek napisał:

    > celnyc (cn) szukalem na google ale tam sa jakies bzdury a ja potzrebuje

    Hę ?!?!?!?!

    http://tiny.pl/8s

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2004-06-02 15:05:26
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dawidek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > celnyc (cn) szukalem na google ale tam sa jakies bzdury a ja potzrebuje
    > calościowy wykaz z gory dziekuje i pozdraiam

    http://www.europa.eu.int/comm/taxation_customs/dds/e
    n/tarhome.htm

    nawet jest po polsku :)

  • 4. Data: 2004-06-03 09:10:15
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Witam,
    Przez google znaleziony link do kodów CN (a nie TARIC)
    http://www.cbs.nl/en/standards/cn-2003/index.htm
    niestety lang=en oraz format danych to PDFy.
    Pozdr.
    //NF

  • 5. Data: 2004-06-04 07:01:35
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    http://tinyurl.com/29pct
    http://tinyurl.com/9b8l

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi