  • 1. Data: 2004-06-02 09:34:54
    Temat: skrzynka telewizji kablowej na mojej działce
    Od: "TR" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Proszę o ustalenie praw dotyczących mojej własności (działki).
    Na mojej posesji znajduje się skrzynka techniczna która jest własnością
    spółki Telewizji Kablowej S.A.
    Kiedy zakupiłem dom wraz z działką skrzynka już była . Czy Telewizja Kablowa
    ma prawo bez mojej zgody użytkować część mojej posesji.

  • 2. Data: 2004-06-02 09:59:49
    Temat: Re: skrzynka telewizji kablowej na mojej działce
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    TR pisze:

> [...]
    > Kiedy zakupiłem dom wraz z działką skrzynka już była . Czy Telewizja
    > Kablowa ma prawo bez mojej zgody użytkować część mojej posesji.

    A patrzyl Pan co w ksiazce pisze ?

    Konkretnie chodzi o ksiege wieczysta....
    Jeli jest tam napisane ze ustanawia sie sluzebnosc....
    to moga..

    Boguslaw