  • 1. Data: 2002-10-17 08:38:35
    Temat: urlop macierzyński
    Od: "Milo" <J...@w...pl>

    Pytanie do specjalistów:

    stan jest taki:
    Kobieta pracuje na umowe o pracę na pełnym etacie zarabiajac np. 5000 brutto
    Dodatkowo prowadzi DG opłacajc ubezpieczenie zdrowotne, najnizsze możliwe.
    W styczni rodzi.
    Czy w okresie urlopu macierzynskiego ZUS bedzie jej płacił kwote wynikajacą
    z umowy o prace czy od DG?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2002-10-17 15:28:57
    Temat: Re: urlop macierzyński
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    Mam podobny przypadek i ZUS woła o wszystkie składki.
    - pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-10-18 05:11:00
    Od: b...@d...pl (Beata Tomaszewska)

    Ubezpieczenie zdrowotne od DG nie wpływa na wysokość urlopu macierzyńskiego